U 19 d'aprile, Zhao Wenge, direttore generale di Yiwu Mall Group, Zheng Xiangjun, direttore generale di Yiwu International Expo Center, è Liu Zhenting, direttore generale di a quinta filiale di Yiwu International Trade City, anu visitatu Yiwu Mr.huolang Trading Co., SA

 

 Zhou Jianqiao, u presidente di Yiwu Mr.huolang Trading Co., Ltd, hà presentatu i prudutti interi di a sala di mostra.

 

DFDCSD.png

 

U direttore generale Zhao Wenge hà ascoltatu l'introduzione dettagliata di tuttu u mudellu cummerciale di Mr. Zhou Jianqiao, vendite in magazzini è futuri obiettivi di sviluppu. U presidente Zhou Jianqiao hà presentatu: "Dapoi a creazione di a sucietà Mr.huolang, avemu integratu profondamente a catena di fornimentu, chì ci hà fattu avè vantaghji significativi in ​​i tippi, a qualità è u prezzu di e merchenzie. In listessu tempu, avemu esploratu continuamente l'innovazione di i terminali di i negozi di vendita in l'ultimi anni; hè statu ancu ampiamente ricunnisciutu da cumpagnie di pari è elite di vendita. Fortunatamente, hè statu attribuitu u "Top Ten Enterprises di Benchmarking di Crescita in l'Industria Retail China" da a China Business Federation. In marzu 2017, hè stata onorata cum'è "AAA Business Enterprise Credit Rating AAA Enterprise".

 

DFD.png

 

 

Da una parte, u sgiò huolang hà fattu novamente l'innovazione basatu annantu à l'integrazione di a catena di fornimentu, cum'è una gestione eccellente di u pruduttu. U sgiò huolang si cuncentra annantu à parechji sottusettori. Ci hè più di 35.000 tipi di prudutti.  

D'altra parte, u signore huolang hà un sistema di gestione strettu per a cuncezzione di merci è u pacchettu. U sgiò huolang hà istituitu un dipartimentu di cuncepimentu prufessiunale è hà creatu centri di R&D è centri di dati. Attraversu u feedback di i dati di u magazinu, cumbinatu cù elementi di moda, u signore huolang hà travagliatu duru nantu à u cuncepimentu di u pruduttu è l'imballu.

 

U direttore generale Zhao Wenge hè statu ancu visitatu in u magazinu Mr.huolang. Anu datu apprezzamentu à a strategia di gestione è di sviluppu di l'affari Lang. Zhao Wenge hà dettu: Spergu chì Mr.huolang pò continuà à esse più grande è più forte, diventendu micca solu una marca cunnisciuta in Yiwu, ma diventerà ancu una marca di fama internaziunale. À u listessu tempu, spergu chì attraversu u mudellu di vendita di i grandi magazzini di Mr. Lang, integrendu è cunduce più marche di grandi magazzini lucali di Yiwu, è portanu i Grandi Magazzini Yiwu in tuttu u paese è in u mondu.

 

 

 


Tempu di posta: Jul-07-2021