U 6 di marzu di u 2019, a scola d'affari huolang hè stata ufficialmente stabilita, hè una tappa essenziale in a storia di u sviluppu di a cumpagnia, ciò chì significa chì u signore huolang hà fattu passi sostanziali in a creazione di talenti, a furmazione di i talenti è a pruduzzione di talentu.

A cerimonia di lanciamentu di a scola d'affari hè stata presieduta da Mr. Yu Pengcheng, direttore vendite di Mr. huolang, vice direttore generale di a quinta filiale di a Cità di u Cummerciu Internaziunale, Lou Zhongxian, presidente di Pujiang Vocational and Technical School, u presidente di a cumpagnia, u direttore generale, è i dirigenti di vari dipartimenti. I direttori diretti di u magazinu, i stagisti di a scola prufessiunale è tecnica Pujiang anu assistitu à stu mumentu storicu.

 

DFDCSD.png

À u principiu di a ceremonia, Zhou Jianqiao, u presidente di Yiwu Mr.huolang Trading Co., Ltd., hà spartutu cù i participanti a tendenza di u mercatu domesticu di vendita al dettaglio, u fondu di u stabilimentu di Mr. huolang Business School, è u pianu di sviluppu futuru. U direttore generale hà pigliatu a scena per fà un discorsu impurtante. Ellu hà dettu chì u Signore Huolang si trova in un novu puntu di partenza è face novi sfidi oghje. Sta sucietà hà bisognu di più talenti di alta qualità per aderisce.

 L'attività di u sgiò huolang hà riunitu una vasta gamma di docenti cum'è istruttori leader di l'industria, studiosi leader di l'industria è esperti pratichi da prumove. A scola cummerciale serà a "strada rapida" per a crescita di impiegati è di talenti di riserva; serà una piattaforma per raccoglie cumpetenze è integrà risorse; serà ancu a culla di l'elite in l'industria di vendita.

 

QQ截图20190723170858.png

DFDCSD.png

A prima furmazione di u sgiò huolang è a 32esima sessione di furmazione si sò tenute dopu à a creazione di a Scola di Imprese. Direttore generale è direttore generale di u centru di splutazioni, Mr. Sun Pan, direttore generale di u centru di splutazioni, Mr. Lu Aihua, capu di l'operazione di l'architettu di talentu di a catena, direttore generale di u centru di vendita, è SPACE, Hong Kong University College management postgraduate , GCDF pianificatore di carriera glubale, furmatore senior TTT Yuan Yuan, trè lettori anziani anu purtatu una furmazione cumpleta, prufessiunale è sistematica di furmazione di gestore di medaglia d'oru è gestione di e pratiche di magazinu training per i dirigenti di a tenda è i partenarii. U corsu analizza attentamente u sviluppu di carriera, a pratica di travagliu, è e cumpetenze prufessiunali di u direttore di u magazinu.

 

In u futuru, cù u pienu sustegnu di a sede, Mr. huolang continuerà à migliorà u pianu di furmazione di i talenti, u meccanismu di insegnamentu innovatore, esplorerà e questioni, è si sforzerà di custruisce una forte squadra di gestione operativa per prutege u sviluppu di a cumpagnia è furnisce megliu servizii à i partenarii. U sgiò huolang aspetta di amparà cun tutti i partenarii, esplorà a tendenza di sviluppu di l'industria, innuvà a gestione di u retail, uttene un prugressu cullettivu è uttene una cooperazione win-win.


Tempu di posta: Jul-07-2021