Cù più di dece anni di espansione di marca, a buttrega di u sgiò Huolang hà cupertu 26 pruvincie chinese, è hà apertu più di 700 butteghe. U sgiò Huolang hà furmatu pianu pianu u so schema di mercatu naziunale. L'ingressu à i mercati stranieri serà una nova opportunità per Mr. Huolang.


微信截图_20200304124603.png



U 1u di marzu di u 2020, u primu magazinu d'oltremare di "Mr.huolang" hà apertu in Ipoh, a capitale di Perak, u terzu più grande statu di Malesia.



A buttrega "Mr.huolang" in Ipoh hà una zona cummerciale di 250 metri quadrati è si trova vicinu à a strada cummerciale in u centru di a cità. L'investitore, a signora Xu, hà fattu affari in Malesia da più di dece anni è hà una cunniscenza approfondita di u mercatu di u consumatore malasianu. Hà amparatu nantu à a marca di Mr.huolang per mezu di un amicu è hà visitatu duie volte a sede. Ella hà discuttu cù u Signore Chen (U direttore di l'operazione d'oltremare) è Miss Zhang (L'operatore d'oltremare) nantu à u mudellu cummerciale di Mr.huolang, a situazione di i prudutti, a cooperazione di u prugettu è a pianificazione di u sviluppu esternu. Mrs Xu hè piena di cunfidenza in u sviluppu di "Mr.huolang" in malesemercatu sianu.


"Mr.huolang" hè destinatu à i ghjovani cunsumatori di 15 à 35 anni. 



A categuria copre dece categurie significative, cume a cura di a pelle è a bellezza, l'accessorii digitali, i ghjuvelli di moda è i rigali artigianali. Mr.huolang hè più in moda in termini di prudutti, posizionamentu è cuncepimentu, è hà per scopu di risponde à i bisogni di u mercatu evidenzendu a differenziamaghjina di marca ted.



Ipoh, una cità chì integra perfettamente e culture orientali è occidentali, hà cunservatu assai edifici in stile cinese è abitudini di ristorazione durante u prucessu di occidentalizazione. A cultura di vita di a cità, l'ambiente d'impresa è e sfarenze naziunale sò chjuchi, è e piccule merci ponu esse megliu adattate - a dumanda di i consumatori lucali. "Mr.huolang" porta i cittadini malasiani "alta qualità, bonu prezzu" prudutti naziunali di qualità; in listessu tempu, u scambiu è l'integrazione di e diverse culture aiutanu Mr.huolang à esplorà novi mudelli di cooperazione à u mercatu internaziunale è à ligami cù più risorse d'oltremare acceleranu u ritmu di l'internazionalizazione.



Tempu di posta: Jul-07-2021