Da u 9 à u 10 di lugliu di u 2019, u 37esimu cursu di a Cunferenza di Apprendimentu di Commodità tenuta da Mr.huolang Business School, chì hà attiratu parechji gestiunarii di magazini à participà è hà ricevutu una risposta entusiasta.

_20190723141825.jpg


À u principiu di u corsu, u sgiò Zhou Jianqiao, u presidente di Yiwu Mr.huolang Trading Co., Ltd., hà fattu un discorsu è hà dettu chì Mr.huolang hà sfruttatu in modu fermu u percorsu high-end di i grandi magazzini. Da Ningbo Wuyue Plaza Store à Shangrao Wuyue Plaza Store, Mr.huolang hè statu migliuratu da u spaziu è u serviziu in dui anni; Zhou Jianqiao hà pigliatu l'Anhui Fu Wanda Plaza Store è Huaibei Wanda Plaza cum'è un casu per sparte da cinque aspetti: attirà folla, visualizazione, tariffu, marketing è appartenenza. Hà enfatizatu chì e merchenzie sò l'elementi core di a cuscenza di a marca è di e decisioni d'acquistu di i cunsumatori, mentre chì a competitività si basa nantu à una sperienza cunfurtevule, un marketing precisu, un prezzu ragiunevule è una gestione d'adesione à alta viscosità. U prublema cumbinatu cù u metudu di miglioramentu, u discorsu di Zhou Jianqiao hà fattu chì a ghjente ricunnosca u retail.



A seconda classa duminante di a sessione di furmazione hè stata impartita da Mrs. Liu Kun, cunsultante senior di Mr.huolang. Hà stabilitu NITORI cum'è un casu, chì hè statu salutatu cum'è "a migliore versione di IKEA" è "a versione economica di MUJI".

Da a perspettiva di i cunsumatori, hà analizatu i ditaglii di NITORI in cuncezzione di produttu, esposizione, marketing, ecc., È guida u direttore di u magazinu à cambià u so pensamentu è a so mentalità, riposizionà u so rolu, è avanzà da a gestione essenziale à a prufundità per diventà u " anima di u magazinu ". Dopu avè ascoltatu u corsu di Liu Kun, i dirigenti di u magazinu anu manifestatu u so interessu è interessu.


Cù u sviluppu di l'industria, i metudi di prumuzione passati sò diventati menu efficaci, è e stesse attività sò difficiule per attirà l'attenzione di i consumatori. Cume fà attività di marketing in magazzini? Durante a riunione di furmazione, Xia Min, direttore generale di a regione, hà spartutu u casu di u magazinu Shangrao Wuyue Plaza. Hà indicatu chì u marketing deve cambià u modu di pensà da l'esperienza di i sensi visivi, uditivi, olfattivi, tattili è gustativi di i consumatori, cunnessu beni, scene, servizii, è sperienze cum'è a linea principale. cuncepisce per creà punti di cummercializazione, affettendu e menti di i consumatori, stimulendu i desideri di i consumatori, cusì per truvà novi clienti, trattenenduli è trasformanduli in membri fideli.

Dopu à a furmazione teorica, i trè direttori generali di a regione anu purtatu i dirigenti di a buttrega à visità è studià a distribuzione di i prudutti di u negozio Mr.huolang, eccellenti capacità di visualizazione, marketing, ecc. In u magazinu Yiwu Wuyue Plaza, è anu cunsideratu a furmazione attuale corsi, pensendu à e mancanze di i so propri negozii è esplorendu cumu migliurà.

A stu mumentu, u 37esimu cursu di a Cunferenza di Apprendimentu Commodity di Mr.huolang Business School finì cù successu! Spartimentu sperimentatu, studiu di campu, a teoria di l'istruttori cumbinata cù a pratica, guidanu i dirigenti di u magazinu à capisce u veru significatu di a gestione di l'operazione di u magazinu, sviluppanu u pensamentu di u gestore di u magazinu è migliuranu a mentalità di u gestore di u magazinu. Speranza chì i dirigenti di u magazinu applicanu a furmazione in a gestione quotidiana, per portà una migliore esperienza di consumatore per ogni cliente, è creà un futuru megliu.



Tempu di posta: Jul-07-2021