U 23 di maghju 2019, u segretariu generale Chen Weiyu hà guidatu a squadra, è Mr. Liu Shuntai, u vicepresidente Su Xiaofeng, u vicepresidente Liu Shoujian, è u vice-segretariu generale Chen Qiulin è cù a delegazione di 22 membri di a Camera malese cinese. di u Cummerciu visita è inspecciona Mr.huolang. Zhou Jianqiao, u presidente di Mr.huolang, hà ricevutu personalmente u presidente di Liu Shuntai è u so partitu.

 

_20190723142158.jpg

 

À trè ore dopu meziornu, u membru di a delegazione hè ghjuntu in a sede di Mr.huolang. Zhou Jianqiao hà presentatu a sala di mostra è a situazione di a sala di mostra, u mudellu di a catena di fornimentu è u sviluppu di marche indipendenti. Hà dettu chì e piccule merci di Yiwu sò cumplette è crescenu veloci in u mondu.

Mr.huolang si trova in u distrittu cinque di Yiwu International Trade City. Raccoglie l'infurmazioni di mercatu più abbondanti nantu à a produzzione, u cunsumu è a circulazione di e piccule merci

 

_20190723142201.jpg

 

Mr.huolang hà cunnessu Yiwu è ancu a piccula surghjente di fabricazione di merchenzie di u paese, realizendu a cunnessione diretta di merchenzie da a fabbrica à u cunsumadore, simplificendu a catena di fornimentu, riducendu significativamente i costi di u produttu, è accelerendu dinò i beni chì entranu in u mercatu. Questu vantaghju hè megliu cà l'altra catena di fornitura tradiziunale di supermercati.

 

 

Zhou Jianqiao hà dettu ancu chì e decine attuali di millaie di SKU in a sala di mostra sò i prudutti eccellenti lasciati dopu anni di screening continuu è cambiamentu.

Tuttavia, di fronte à e differenze di abitudini di vita straniere è abitudini di cunsumu, i nostri prudutti necessitanu di più selezzione. Mr.huolang accelera u sviluppu di i prudutti di marca di pruprietà propri, unificendu i disegni è i stili di imballaggi di prudutti, è custruendu un fundamentu solidu è forza per u mercatu internaziunale.

 

In seguitu, e duie parti anu tenutu una riunione di discussione in a sala di cunferenza à u terzu pianu per scambià opinioni è esplorà mudelli di cooperazione. À u principiu di a riunione, u presidente Zhou Jianqiao hà espressu un caloru benvenutu à tutti l'invitati è hà presentatu à Mr. Liu Shuntai u mudellu cummerciale, a visione generale di u mercatu, a situazione cummerciale, i vantaghji di l'impresa è i piani di sviluppu futuri. dopu à sente, u presidente Liu Shuntai hà assai apprezzatu u sviluppu di Mr.huolang.

 

Zhou Jianqiao hà insistitu chì andà à u mercatu internaziunale hè a direzzione generale di u futuru sviluppu di Mr.huolang.

 

In 2017, a sucietà avia cuminciatu à pianificà per apre i mercati esteri, è hà trasferitu a so sede in u mercatu di cinque zone di a Cità di Cummerciu Internaziunale, ancorendu cumpletamente à i mercanti glubali è abbraccendu u mercatu internaziunale.

Oghje ghjornu, Mr.huolang avanza a strategia di internaziunalizazione in modu urdinatu, risponde attivamente à a chjama naziunale "Cintura è Strada", Mr.huolang hà stabilitu una unità cummerciale d'oltremare è riceve clienti da Vietnam, Myanmar, Indonesia, è altri paesi à travaglià inseme per esplorà i mercati internaziunali di l'Asia sudorientale è di l'Asia sudu. I grandi magazzini portanu prudutti lucali è in listessu tempu, introdurrà ancu prudutti di specialità lucali per risponde à i bisogni di u mercatu domesticu di u consumatore è uttene un benefiziu è sviluppu mutuali.

 

U simposiu hè statu pienu di risate è di gioia, ciò chì hà ancu postu una basa solida per una bona cooperazione. Per via di l'occasione di a visita di u presidente di a Camera di Cummerciu Cinese Malasiana, Sabah State Branch, Liu Shuntai, Mr.huolang aspetta cun forza per rinfurzà u ligame è a cumunicazione trà e duie parti è spera di sviluppà cunghjuntamente u mercatu malese, è portanu u "prezzu di alta qualità è bellu" di Mr.huolang à u cunsumadore di Malesia.

 


Tempu di posta: Jul-07-2021