Oliu di Vetru Puderà Forniture di Cucina

Supportu iPad regolabile, Supporti per Tablet。

infurmazione di u produttu

• Nome di u Produttu: Can Oil à Vetru

• ID produttu: 1333

• Capacità: 501 ml è sopra

• Materiale: alimentu in vetru di qualità PP

• Marca: Mr-huolang

• Pesu grossu: 0,5 kg

• Articulu No.: 7573

• Volume di imballu: 16 * 15 * 25


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

infurmazione di u produttu
Nome di u produttu: Oliu di Vetru Can
ID produttu: 1333
Capacità: 501 ml è sopra
Materiale: alimentu in vetru di qualità PP
Marca: Mr..huolang
Pesu grossu: 0,5 kg
Articulu N °: 7573
Volume di imballu: 16 * 15 * 25
Classificazione di i culori: Kaki Small 550ML, Cherry Purple Small 550ML, Lake Green Small 550ML, Khaki Large 650ML, Cherry Purple Large 650ML, Lake Green Large 650ML
Scenari d'utilizazione: oliu da cucina, acitu di salsa di soia, vinu da cucina
Descrizione:
Coperchju di u vasu - impedisce chì a polvera è l'insetti esterni entrinu, tenite a buttiglia pulita in ogni momentu.
SpoutAduprate a bocca per cuntrullà facilmente a quantità di pruduzzione d'oliu, l'oliu hè lisciu, nè oliu, nè gocciolamentu.
L'anellu di sigillatura non tossicu è inodore, migliora a tenuta di l'aria, impedisce efficacemente a fuga d'oliu, sicuru è sanitariu.
Cuncepimentu di buttiglia à bocca larga-faciule da pulisce, a tazza è a spazzola di u pote ponu ghjunghje facilmente à u fondu di u pote.
Manicu-maniglia ergonomica, faciule da versà oliu, è si sente più comodu.
Un cuntrollu accuratu di l'oliu, risolve a vita ingombrante, ordinate a cucina, un bonu aiutu per a conservazione di i condimenti, è risolve facilmente u disordine in cucina.
Materiale di vetru, riciclabile, faciule da pulì, elegante, compactu è cunveniente. U corpu trasparente di a buttiglia, a quantità d'oliu pò esse vistu, l'oliu, u vinu, a salsa è l'acitu sò chjaru in un colpu d'ochju.
Una brocca d'oliu faciule da usà chì facilita a cucina. Questa brocca d'oliu di vetru hè precisa in u versu d'oliu senza perde, è l'operazione cù una sola manu hè più senza preoccupazioni. A deliziosità hè tutta sottu cuntrollu. Una buttiglia di acitu di salsa di soia face u gustu di cucina ghjustu.
Mr.huolang hè guidatu da l'innovazione è guidatu da cuncettori sperimentati. Da merci à u spaziu, crea una sperienza di vita in casa orientata à u cuncepimentu. A sede hà stabilitu relazioni di cooperazione approfondite cù i principali fornitori di materie prime di alta qualità in u mondu, eliminendu i premi di marca è i ligami intermediari, è furnendu direttamente i terminali di u consumatore per mezu di l'appruvisazioni in fabbrica, affinchì i cunsumatori possinu avè più benefici.
Oil can
Oil can
Oil can
Oil can

  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu